machiavelli.ro

administratie.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

mineritmodern.ro

directorit.ro

   Publicitate si PR / Luni, 05 Mai 2014

Au început înscrierile la IAB MIXX Awards Romania 2014

iabmixx2014.jpgS-au deschis înscrierile pentru cea de-a 3-a ediţie a Premiilor IAB MIXX Awards iar campaniile pot fi înscrise în concurs până pe data de 31 Mai, prin intermediul platformei online www.mixxawards.ro.
Festivitatea de premiere a etapei naționale a acestei competiții internaționale care recunoaște și răsplătește cele mai bune campanii digitale ale anului va avea loc pe data de 12 iunie, în cadrul conferinței regionale de comunicare digitală ICEEfest, la Grand Cinema Digiplex Băneasa - Epika Hall.

“Anunţăm cu plăcere înscrierile pentru cea de-a 3 ediţie a MIXX Awards România, ediţie la care îl vom avea alături de noi pe domnul David Doty, Executive Vice President & CMO al IAB US, atât ca invitat special la Gala MIXX Awards cât şi ca preşedinte onorific al juriului. Organizarea ediţiei locale a MIXX Awards aduce industriei româneşti de publicitate digitală un beneficiu de imagine pe plan internaţional aşadar încurajăm cât mai multe agenţii şi companii să participe la MIXX Awards pentru a contribui la promovarea publicităţii digitale autohtone”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv, IAB Romania.

Competiția este una complexă, iar jurizarea se va face pe baza unor criterii extinse, proiectele înscrise în competiție fiind punctate pentru strategie, creativitatea ideii, dar și pentru execuție, implementare și rezultate, atât din punct de vedere al vizibilității, cât și în ceea ce privește eficientizarea bugetului investit. În urma procesului de jurizare, fiecare participant va primi un raport personalizat cu observaţiile juriului.

Câștigătorii premiilor IAB MIXX Awards vor fi nominalizați automat pentru IAB MIXX Award Europe și IAB MIXX Awards US, participarea la această etapă națională oferindu-le astfel șansa recunoașterii pe plan mondial a campaniilor lor digitale pentru care au fost premiați pe plan local.

Premiile IAB MIXX se acordă pentru 10 categorii de concurs:
- Brand Awareness and Positioning (campanii cu obiectiv de creștere a notorietății unui brand sau unor atribute de brand)
- Direct Response & Lead Generation (promoții sau campanii dedicate care au avut rezultate remarcabile în privința răspunsurilor directe sau achiziției de clienți noi)
- Best Brand/Product Launch (campanii dedicate lansării pe piață a unui nou produs, brand sau serviciu)
- Experimental and Innovative Campaign (campanii care au utilizat tactici revoluționare sau care s-au remarcat prin execuții neconvenționale)
- Cross-Media Integration (campanii digitale care au extins experiența internauților pe mai multe medii de comunicare, fie ele online sau offline)
- Branded Content, Blogging & PR Campaigns (websiteuri sau platforme care s-au remarcat prin conținutul dezvoltat în beneficiul unui brand sau campanii de PR și blogging)
- Mobile App (aplicații, video adevertising mobil, publicitate în aplicații și alte dezvoltări dedicate mediului mobil)
- Rich Media Display (execuții creative de advertising online, inclusiv bannere în toate formatele existente)
- Best Social Media Apps (aplicații care s-au remarcat prin implicarea utilizatorilor într-o experiență de brand pe platformele sociale)
- Best Digital MIXX Award of the Year (campania digitală a anului care s-a remarcat prin inovație)

Alte articole din Publicitate si PR



 
Newsletter

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori lincoln_abraham.jpg
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american.
Citatul saptamanii
Henry Ford - “Când totul pare a-ţi fi împotrivă, aminteşte-ţi că avionul decolează împotriva curentului, nu pe direcţia lui”
ford_henry.jpg
Interviu
Jacques Séguéla: “Publicitatea este o meserie a iubirii, nu o meserie a banilor” seguela_jacques.jpg
Jacques Séguéla, cunoscut drept guru-ul publicităţii franceze, a declarat, într-un interviu acordat Agerpres, că publicitatea nu este o meserie care are drept scop banii, ci este un domeniu al iubirii şi pasiunii pentru creativitate.
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti.
Cartea saptamanii
”Cei care schimbă”: o carte despre cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care au reușit în lupta cu multinaționalele cei-care-schimba.jpg
”Cei care schimbă”, noua apariție editorială de la Publica, este prima carte care vorbește despre mecanismele și procesele de decizie ale primei generații de antreprenori români de după deșertificarea comunistă.
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate.
Site-ul saptamanii
Portal EURES va fi lansat în 2014 EURES_new_website.jpg
EURES, portalul dedicat mobilităţii europene pentru ocuparea forţei de muncă, va fi supus unei transformări la începutul anului 2014.
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit.
das-instalatii.ro

Afisari
counter