machiavelli.ro

administratie.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

mineritmodern.ro

directorit.ro

   Publicitate si PR / Miercuri, 21 Mai 2014

Publicitatea online a ajuns la 27,3 miliarde de euro în 2013

online_advertising_7.jpgConform unui raport privind valoarea pieţei de publicitate online la nivel european, mediul digital a realizat venituri de 27,3 miliarde de euro în anul 2013, înregistrând o creştere de 11,9% faţă de 2012.
Raportul a fost prezentat la Paris în cadrul INTERACT 2014, conferinţă internaţională organizată anual de IAB Europe.

Pentru prima dată, publicitatea pe mobile a preluat un procent de două cifre din totalul pieţei digitale, 11.5%, ceea ce semnifică o creştere de 128.5% comparativ cu 2012.

Publicitatea video online a înregistrat de asemenea o creştere puternică, 45.4% în 2013, până la aproximativ 1,19 miliarde de euro, acesta fiind primul an în care publicitatea video online a trecut pragul de 1 miliard de euro.

În 2013, zona de Display a raportat cea mai mare creştere, 14.9%, cu o valoare totală de 9,2 miliarde de euro.

Cele mai importante creşteri la nivel naţional sunt înregistrate de Rusia - 26.8% şi Turcia - 24.3%.

Într-un clasament al ţărilor în funcţie de veniturile înregistrate din publicitatea online conduce Marea Britanie cu 7,4 miliarde de euro, urmată de Germania - 4,7 miliarde, Franţa - 3,5 miliarde, Rusia - 1,8 miliarde, Italia - 1,7 miliarde, Olanda - 1,3 miliarde, Suedia - 0,9 miliarde, Spania - 0,9 miliarde, Norvegia - 0,7 miliarde şi Danemarca - 0,6 miliarde.

Alte articole din Publicitate si PR



 
Newsletter

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori lincoln_abraham.jpg
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american.
Citatul saptamanii
Henry Ford - “Când totul pare a-ţi fi împotrivă, aminteşte-ţi că avionul decolează împotriva curentului, nu pe direcţia lui”
ford_henry.jpg
Interviu
Jacques Séguéla: “Publicitatea este o meserie a iubirii, nu o meserie a banilor” seguela_jacques.jpg
Jacques Séguéla, cunoscut drept guru-ul publicităţii franceze, a declarat, într-un interviu acordat Agerpres, că publicitatea nu este o meserie care are drept scop banii, ci este un domeniu al iubirii şi pasiunii pentru creativitate.
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti.
Cartea saptamanii
”Cei care schimbă”: o carte despre cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care au reușit în lupta cu multinaționalele cei-care-schimba.jpg
”Cei care schimbă”, noua apariție editorială de la Publica, este prima carte care vorbește despre mecanismele și procesele de decizie ale primei generații de antreprenori români de după deșertificarea comunistă.
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate.
Site-ul saptamanii
Portal EURES va fi lansat în 2014 EURES_new_website.jpg
EURES, portalul dedicat mobilităţii europene pentru ocuparea forţei de muncă, va fi supus unei transformări la începutul anului 2014.
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit.
das-instalatii.ro

Afisari
counter