machiavelli.ro

administratie.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

mineritmodern.ro

directorit.ro

   Publicitate si PR / Luni, 26 Mai 2014

Peste 15.000 de clujeni şi fotografiile lor vor susţine proiectul Cluj - Capitală Culturală 2021

cluj_5.jpgPeste 15.000 de clujeni şi fotografiile lor sunt aşteptaţi să susţină proiectul "Cluj - Capitală Culturală 2021" printr-o campanie foto intitulată "#ClujulMerită".
Campania a fost lansată sâmbătă, în prezenţa primarului Emil Boc şi a preşedintelui Consiliului Judeşean (CJ) Cluj, Horea Uioreanu, iar în cadrul acesteia cel puţin 15.000 de clujeni sunt aşteptaţi să-şi trimită fotografiile cu mesajele lor, care vor fi postate pe site-ul clujulmerită.ro.

"Proiectul 'Clujul Merită' este un proiect dezvoltat în parteneriat cu Photo România şi ideea proiectului a pornit anul trecut, dintr-un considerent foarte simplu: noi văzusem că populaţia Clujului doreşte să se implice în acest proiect. Am încercat să gândim o modalitate simplă prin care clujenii să se implice în proiectul Cluj-Napoca - Capitală Culturală Europeană 2021, iar cea mai simplă modalitate de a te implica în acest proiect este să-ţi asumi şi să transmiţi un mesaj sincer despre ce crezi tu că merită să faci pentru acest oraş sau despre ce crezi tu că merită oraşul. Motiv pentru care campania 'Clujul Merită' porneşte astăzi. Perioada de implementare este de 6 luni şi ne propunem să obţinem 15.000 de fotografii cu clujeni care îţi transmit mesajul lor despre Cluj şi 'Clujul Merită'", a declarat, sâmbătă, Florin Moroşanu, director executiv al Asociaţiei Cluj-Napoca 2021 Capitală Culturală Europeană.

Preşedintele CJ Cluj, Horea Uioreanu, a declarat, la rândul său, că oraşul şi judeţul merită să obţină titlul de Capitală Culturală Europeană, mai ales că s-a dezvoltat foarte mult în ultima perioadă. "Felicit această iniţiativă, pentru că nu doar noi administraţia locală sau judeţeană sau universităţi suntem alături de acest demers, ci vrem să vedem care este şi părerea fiecărui clujean vizavi de proiectul Cluj Capitală Culturală Europeană 2021. Într-adevăr Clujul merită totul, pentru că Clujul s-a dezvoltat în ultimii ani extraordinar şi a devenit deja o Capitală Culturală Europeană", a menţionat Horea Uioreanu.

Proiectul "#ClujulMerită" este dezvoltat de Agenţia Fapte şi de Asociaţia Cluj-Napoca 2012 Capitală Culturală Europeană. AGERPRES

Alte articole din Publicitate si PR

focality


 
Newsletter

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori lincoln_abraham.jpg
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american.
Citatul saptamanii
Henry Ford - “Când totul pare a-ţi fi împotrivă, aminteşte-ţi că avionul decolează împotriva curentului, nu pe direcţia lui”
ford_henry.jpg
Interviu
Jacques Séguéla: “Publicitatea este o meserie a iubirii, nu o meserie a banilor” seguela_jacques.jpg
Jacques Séguéla, cunoscut drept guru-ul publicităţii franceze, a declarat, într-un interviu acordat Agerpres, că publicitatea nu este o meserie care are drept scop banii, ci este un domeniu al iubirii şi pasiunii pentru creativitate.
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti.
Cartea saptamanii
”Cei care schimbă”: o carte despre cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care au reușit în lupta cu multinaționalele cei-care-schimba.jpg
”Cei care schimbă”, noua apariție editorială de la Publica, este prima carte care vorbește despre mecanismele și procesele de decizie ale primei generații de antreprenori români de după deșertificarea comunistă.
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate.
Site-ul saptamanii
Portal EURES va fi lansat în 2014 EURES_new_website.jpg
EURES, portalul dedicat mobilităţii europene pentru ocuparea forţei de muncă, va fi supus unei transformări la începutul anului 2014.
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit.
das-instalatii.ro

Afisari
counter