machiavelli.ro

administratie.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

mineritmodern.ro

directorit.ro

   Comunicare politica / Luni, 26 Mai 2014

Monica Macovei, cel mai vizibil candidat la europarlamentare în mediul online

mediatrust_logo.jpgConform unei analize mediaTRUST realizată îm perioada 25 aprilie - 24 mai cu privire la vizibilitatea în online a candidaţilor la europarlamentare, Monica Macovei, membru PDL, ocupă primul loc în topul vizibilităţii europarlamentarilor cu 1.488 de articole înregistrate în online, pe parcursul campaniei electorale.
Următoarele poziţii în top sunt ocupate de preşedintele Forţei Civice, Mihai Răzvan Ungureanu, cu 1.466 de articole înregistrate respectiv Dan Diaconescu, fondatorul partidului PPDD, cu 1.292 de articole.

Mircea Diaconu, candidat independent la europarlamentarele din acest an, este pe locul patru în top, cu 1.202 de articole înregistrate iar Daciana Sârbu (PSD) a înregistrat 862 de articole, ocupând locul cinci în clasament. Corina Creţu (PSD) este prezentă în top cu 782 de articole, urmată de Dan Cristian Preda, membru al partidului Mişcarea Populară, cu 740 de articole. Ramona Mănescu (PNL) a înregistrat 719 de articole, fiind urmată în clasament de Ecaterina Andronescu (PSD) cu 641 de articole. Din clasament mai fac parte Norica Nicolai (PNL) cu 531 de articole, Theordor Stolojan (PDL) cu 521 de articole, Adina Vălean (PNL) cu 449 de articole. Maria Grapini (PC) a înregistrat în timpul campaniei electorale 433 de articole, fiind urmată de Ruxandra Dragormir (PMP) cu 424 de articole. Teodor Baconschi membru al partidului Mişcarea Populară a fost menţionat în 419 articole.

Candidatul independent Petre Costea este prezent în clasament cu 415 articole, urmat de Ioan Mircea Pascu (PSD) cu 380 de articole. Pericle-Iulian Capsali, candidat independent, a înregistrat 346 de articole. Daniel Funeriu (PMP) a înregistrat 319 articole, în timp ce Traian Ungureanu (PDL) şi Mihai Turcanu (PNL) se află la egalitate cu câte 291 de articole fiecare. Un alt candidat independent prezent în clasament este Corina Ungureanu cu 290 de articole. Din top mai fac parte Renate Weber (PNL) cu 287 articole, Eduard Raul Hellvig (PNL) cu 283 articole şi Paul Purea, candidat independent, cu 281 articole.

În ceea ce priveşte vizibilitatea partidelor în funcţie de mediatizarea primilor zece candidaţi de pe listele proprii, PSD-ul este primul loc cu 3.857 de articole înregistrate. Candidaţii independenţi au înregistrat în perioada 25 aprilie - 24 mai 3.084 de articole. PNL este următorul partid din clasament, cu 3.070 de articole. PDL a înregistrat 2.944 de articole, urmat de PMP cu 2.482 articole. Forţa Civică a înregistrat 1.772 de articole, iar PPDD este în top cu 1.688 de articole. PNŢCD a înregistrat pe parcursul campaniei 402 articole, urmat de PER cu 309 articole. Din clasament mai fac parte UDMR cu 279 articole, NR cu 272 articole, PV cu 242 articole, PDS (Partidul Dreptăţii Sociale) cu 176 articole, ANA (Alianţa Naţională a Agricultorilor) cu 170 de articole, PAS (Partidul Alternativa Socialistă) cu 163 articole şi PRM cu 113 articole.

Sursele care au publicat cele mai multe articole despre candidaţii la europarlamentare au fost adevărul.ro cu 378 de articole, agerpres.ro cu 361 de articole şi romaniatv.net cu 347 materiale. Nu au fost luate în considerare agregatoarele de ştiri.

Analiza a luat în calcul peste 2000 de surse de ştiri on-line, peste 20.000 de bloguri şi forumuri (fără reţele de socializare), monitorizate de mediaTRUST.

Alte articole din Comunicare politica

focality


 
Newsletter

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori lincoln_abraham.jpg
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american.
Citatul saptamanii
Henry Ford - “Când totul pare a-ţi fi împotrivă, aminteşte-ţi că avionul decolează împotriva curentului, nu pe direcţia lui”
ford_henry.jpg
Interviu
Jacques Séguéla: “Publicitatea este o meserie a iubirii, nu o meserie a banilor” seguela_jacques.jpg
Jacques Séguéla, cunoscut drept guru-ul publicităţii franceze, a declarat, într-un interviu acordat Agerpres, că publicitatea nu este o meserie care are drept scop banii, ci este un domeniu al iubirii şi pasiunii pentru creativitate.
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti.
Cartea saptamanii
”Cei care schimbă”: o carte despre cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care au reușit în lupta cu multinaționalele cei-care-schimba.jpg
”Cei care schimbă”, noua apariție editorială de la Publica, este prima carte care vorbește despre mecanismele și procesele de decizie ale primei generații de antreprenori români de după deșertificarea comunistă.
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate.
Site-ul saptamanii
Portal EURES va fi lansat în 2014 EURES_new_website.jpg
EURES, portalul dedicat mobilităţii europene pentru ocuparea forţei de muncă, va fi supus unei transformări la începutul anului 2014.
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit.
das-instalatii.ro

Afisari
counter