machiavelli.ro

administratie.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

mineritmodern.ro

directorit.ro

   Publicitate si PR / Marti, 27 Mai 2014

Camera de Comerț Timiș începe procedurile de acordare a mărcii "Made in Banat"

made-in-banat2.jpgCamera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș, în calitate de partener coordonator al proiectului "Made in Banat", a demarat procedurile de elaborare a strategiei de acordare a mărcii "Made in Banat", pentru început, unui număr de 11 produse și servicii din regiunea transfrontalieră România-Serbia.
În prezent, se află în pregătire participarea a 20 firme din regiunea riverană România-Serbia, în pavilion comun, la expoziția "Made in Banat" din cadrul Târgului Internațional de Agricultură, Industrie Alimentară și Zootehnie "Banat Agralim", care se va desfășura la Timișoara, în perioada 30 mai-1 iunie 2014.

"Obiectivul general al proiectului vizează creșterea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, care realizează produse specifice regiunii, din România și din Serbia, iar realizarea acestuia se face prin derularea unor activități importante dedicate: realizarea unei expoziții virtuale de promovare a produselor locale și regionale; realizarea unei baze de date transfrontaliere comune; organizarea de work-shopuri tematice; organizarea de evenimente de afaceri transfrontaliere - expoziții dublate de programe conexe de seminarii și conferințe, la partenerii de proiect din Romania și Serbia", a declarat Cosmina Mirea, managerul proiectului.

"Made in Banat" este un proiect finanțat prin Programul IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Republica Serbia și derulat împreună cu Agenția de Dezvoltare Economico-Socială Timiș, Camera Economică Regională Pancevo, Camera Economică Regională Zrenjanin și Camera Economică Regională Kikinda.

În această etapă de derulare a proiectului sunt implicați mai mulți parteneri, între care Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului, Direcția pentru Agricultură, Direcția Sanitară-Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, Direcția de Sănătate Publică și experți atrași în proiect.

În procesul de elaborare a acordării mărcii "Made in Banat" sunt dezbătute aspecte legate de domeniile de activitate eligibile, definirea produselor tradiționale și originea materiei prime folosite, gradul de creativitate și inovație a produselor și serviciilor, sistemul de management al calității, bonitatea societăților comerciale/persoanelor fizice autorizate/întreprinderilor individuale, armonizarea legislației specifice din cele două țări, asigurarea continuității și sustenabilității mărcii sau impactul mărcii asupra regiunii.

Rezultatele așteptate în proiect vor contribui la realizarea obiectivelor asumate, iar efectele directe și indirecte vor contribui la creșterea competitivității producătorilor și furnizorilor de servicii din regiunea Banatului istoric, prin promovarea produselor sub marca "Made in Banat". AGERPRES

Alte articole din Publicitate si PR



 
Newsletter

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori lincoln_abraham.jpg
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american.
Citatul saptamanii
Henry Ford - “Când totul pare a-ţi fi împotrivă, aminteşte-ţi că avionul decolează împotriva curentului, nu pe direcţia lui”
ford_henry.jpg
Interviu
Jacques Séguéla: “Publicitatea este o meserie a iubirii, nu o meserie a banilor” seguela_jacques.jpg
Jacques Séguéla, cunoscut drept guru-ul publicităţii franceze, a declarat, într-un interviu acordat Agerpres, că publicitatea nu este o meserie care are drept scop banii, ci este un domeniu al iubirii şi pasiunii pentru creativitate.
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti.
Cartea saptamanii
”Cei care schimbă”: o carte despre cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care au reușit în lupta cu multinaționalele cei-care-schimba.jpg
”Cei care schimbă”, noua apariție editorială de la Publica, este prima carte care vorbește despre mecanismele și procesele de decizie ale primei generații de antreprenori români de după deșertificarea comunistă.
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate.
Site-ul saptamanii
Portal EURES va fi lansat în 2014 EURES_new_website.jpg
EURES, portalul dedicat mobilităţii europene pentru ocuparea forţei de muncă, va fi supus unei transformări la începutul anului 2014.
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit.
das-instalatii.ro

Afisari
counter