machiavelli.ro

administratie.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

mineritmodern.ro

directorit.ro

   News / Vineri, 06 Iunie 2014

NATO, urmărită cel mai mult pe Facebook din România, Albania și Turcia

nato_4.jpgNATO este urmărită cel mai mult pe Facebook din România, Albania și Turcia, scrie joi site-ul britanic prweek.com, într-un articol în care șeful echipei Alianței pentru rețelele sociale, Franky Saegerman, avertizează că organizațiile care ignoră puterea rețelelor sociale riscă să aibă agenda deturnată.
Saegerman, care activează în cadrul NATO de 20 de ani, a vorbit în cadrul unei conferințe desfășurate miercuri despre modul în care organizația apelează la rețelele sociale pentru a controla mesajul reprezentantiv pentru activitățile sale.

'Este foarte important să îți administrezi singur acest mesaj pentru că dacă nu o faci altcineva o va face pentru tine și nu întotdeauna cu cele mai bune intenții', a afirmat el.

'NATO are nevoie de rețelele sociale mai mult decât acestea au nevoie de NATO', a subliniat el.

Deși organizația recunoaște valoarea rețelelor sociale, aceasta se limitează la patru conturi Twitter și nu permite angajaților să aibă propriile conturi.

'NATO are încredere în stafful său să gestioneze lansatoare de rachete, dar nu prea au încredere în noi când e vorba de Twitter', a glumit Saegerman.

Alianța are însă un cont separat pe care secretarul general să-și distribuie 'un mesaj sau punct de vedere personal' care nu a fost aprobat de cele 28 de state membre.

Din punct de vedere istoric, contul de Facebook al organizației a fost folosit doar ca o variantă 'copy și paste' a site-ului său, dar traficul a crescut spectaculos după ce NATO și-a schimbat strategia în aprilie 2013 pentru a permite postări mai creative.

'Încercăm să ridicăm gradul de conștientizare asupra brandului, să le spunem oamenilor ce înseamnă NATO, să creștem angajamentul online și să ajungem la formatorii de opinii pentru a ne amplifica mesajele și a le transmite unei audiențe mai tinere', a mai spus Saegerman.

Drept exemplu, Saegerman a vorbit despre o postare privind o comemorare a atentatelor de la 11 septembrie de la sediul NATO, pentru care steagurile au fost coborâte în bernă.

'Ofițerul nostru de presă nu era convins că va avea vreun efect, dar continuă să fie una dintre cele mai agreate postări pe care o avem', a spus el.

Audiența NATO în rețele sociale vine din cele mai neașteptate locuri, scrie prweek.com. Primele trei națiuni în topul fanilor NATO pe Facebook sunt România, Albania și Turcia.

În același timp, o mare parte a audienței NATO pe YouTube este în Pakistan. După cum explică Saegerman 'nu toată lumea iubește NATO, dar aruncă un ochi la ceea ce spunem sau facem'. AGERPRES

Alte articole din News



 
Newsletter

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori lincoln_abraham.jpg
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american.
Citatul saptamanii
Henry Ford - “Când totul pare a-ţi fi împotrivă, aminteşte-ţi că avionul decolează împotriva curentului, nu pe direcţia lui”
ford_henry.jpg
Interviu
Jacques Séguéla: “Publicitatea este o meserie a iubirii, nu o meserie a banilor” seguela_jacques.jpg
Jacques Séguéla, cunoscut drept guru-ul publicităţii franceze, a declarat, într-un interviu acordat Agerpres, că publicitatea nu este o meserie care are drept scop banii, ci este un domeniu al iubirii şi pasiunii pentru creativitate.
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti.
Cartea saptamanii
”Cei care schimbă”: o carte despre cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care au reușit în lupta cu multinaționalele cei-care-schimba.jpg
”Cei care schimbă”, noua apariție editorială de la Publica, este prima carte care vorbește despre mecanismele și procesele de decizie ale primei generații de antreprenori români de după deșertificarea comunistă.
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate.
Site-ul saptamanii
Portal EURES va fi lansat în 2014 EURES_new_website.jpg
EURES, portalul dedicat mobilităţii europene pentru ocuparea forţei de muncă, va fi supus unei transformări la începutul anului 2014.
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit.
das-instalatii.ro

Afisari
counter