Magic Clients Manager
![]() Cezar Caluschi, GM Oameni şi Companii articol complet Sarbatoritii Zilei
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
NATO, urmărită cel mai mult pe Facebook din România, Albania și Turcia![]() Saegerman, care activează în cadrul NATO de 20 de ani, a vorbit în cadrul unei conferințe desfășurate miercuri despre modul în care organizația apelează la rețelele sociale pentru a controla mesajul reprezentantiv pentru activitățile sale. 'Este foarte important să îți administrezi singur acest mesaj pentru că dacă nu o faci altcineva o va face pentru tine și nu întotdeauna cu cele mai bune intenții', a afirmat el. 'NATO are nevoie de rețelele sociale mai mult decât acestea au nevoie de NATO', a subliniat el. Deși organizația recunoaște valoarea rețelelor sociale, aceasta se limitează la patru conturi Twitter și nu permite angajaților să aibă propriile conturi. 'NATO are încredere în stafful său să gestioneze lansatoare de rachete, dar nu prea au încredere în noi când e vorba de Twitter', a glumit Saegerman. Alianța are însă un cont separat pe care secretarul general să-și distribuie 'un mesaj sau punct de vedere personal' care nu a fost aprobat de cele 28 de state membre. Din punct de vedere istoric, contul de Facebook al organizației a fost folosit doar ca o variantă 'copy și paste' a site-ului său, dar traficul a crescut spectaculos după ce NATO și-a schimbat strategia în aprilie 2013 pentru a permite postări mai creative. 'Încercăm să ridicăm gradul de conștientizare asupra brandului, să le spunem oamenilor ce înseamnă NATO, să creștem angajamentul online și să ajungem la formatorii de opinii pentru a ne amplifica mesajele și a le transmite unei audiențe mai tinere', a mai spus Saegerman. Drept exemplu, Saegerman a vorbit despre o postare privind o comemorare a atentatelor de la 11 septembrie de la sediul NATO, pentru care steagurile au fost coborâte în bernă. 'Ofițerul nostru de presă nu era convins că va avea vreun efect, dar continuă să fie una dintre cele mai agreate postări pe care o avem', a spus el. Audiența NATO în rețele sociale vine din cele mai neașteptate locuri, scrie prweek.com. Primele trei națiuni în topul fanilor NATO pe Facebook sunt România, Albania și Turcia. În același timp, o mare parte a audienței NATO pe YouTube este în Pakistan. După cum explică Saegerman 'nu toată lumea iubește NATO, dar aruncă un ochi la ceea ce spunem sau facem'. AGERPRES
|
Blogroll • PRIME Iaşi: Interviu cu voluntarul lunii–Elisabeta IFRIM • ComunicarePR: Statisticile realității dure cu care se confruntă România • PRIME Iaşi: Perspective HR-iste • ComunicarePR: Tot ce nuștiai despre alegerea celor mai potrivite anvelope de vară Idei pentru Lideri
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american. Citatul saptamanii
Interviu
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti. Cartea saptamanii
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate. Site-ul saptamanii
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit. ![]() |
HOME DESPRE NOI STAFF CONTACT |