machiavelli.ro

administratie.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

mineritmodern.ro

directorit.ro

   Carte / Vineri, 27 Iunie 2014

Cofondatorul Twitter te învață cum să-ți folosești potențialul creativ în “Ce mi-a șoptit o vrăbiuță”, cea mai nouă apariție la Editura Publica

ce_mi_a_soptit.jpgPlecând de la titlul de “Tocilar al anului”, conferit de revista GQ, şi ajungând unul dintre cei mai influenţi oameni din lume, conform revistei Time, Biz Stone înseamnă lucruri diferite pentru oameni diferiţi. Dar toţi îl cunosc drept cofondatorul creativ, efervescent, amuzant, cuceritor de optimist şi remarcabil de perspicace al Twitterului - platforma de social media care a schimbat de una singură modul în care funcţionează lumea contemporană. În această carte, Biz vorbeşte despre eşec, importanţa vulnerabilităţii, ambiţie şi cultură organizaţională.

”Ce mi-a șoptit o vrăbiuță” este o poveste emoționantă de viaţă, amuzantă şi edificatoare deopotrivă, în care Biz se destăinuie până la capăt, oferindu-i cititorului darul perspectivei atunci când vine vorba de asumarea riscurilor, schimbarea vieţii personale şi schimbarea lumii.


În lumea lui Biz:
Oportunităţile pot fi fabricate.
Rezultatele bune apar odată ce abandonezi un mod linear de gândire.
Creativitatea este inepuizabilă.
A pune întrebări nu te costă nimic.
Succesul personal şi global se obţine întotdeauna prin empatie.


În „Ce mi-a șoptit o vrăbiuță” poți afla “De ce anume este nevoie pentru a crea o companie de succes?” sau “Care sunt resorturile pe care trebuie să le punem în joc pentru a ne bucura de o viață împlinită?”.

Biz Stone, cofondator Twitter, ne oferă răspunsul la aceste întrebări făcându-ne părtași parcursului care l-a transformat în unul dintre cei mai influenți oameni din lume conform revistei Time. Povestea Twitter, șoptită de mintea creativă a lui Biz, reprezintă o sursă de inspirație pentru oricine își propune să contribuie la bunul mers al umanității. Ce mi-a șoptit o vrăbiuță este cartea care vă va face să priviți realitatea cu alți ochi. Nu vă refuzați această șansă!

Puteți comanda „Ce mi-a șoptit o vrăbiuță” de Biz Stone cu o reducere de 5%, la prețul de 46,55 lei, AICI

Ce spun alții despre carte

“Cele mai multe relatări despre succesul antreprenorial se învârt în jurul unor personalităţi solitare care îşi întrec de fiecare dată concurența. Dar povestea spusă de Biz Stone este o interesantă şi deseori extrem de amuzantă părăsire a acestei tradiţii: o poveste a colaborării, a împărtăşirii şi a puterii care se naşte în mijlocul unei comunităţi.”
Steven Johnson, autorul cărții „De unde vin ideile bune”

“Biz Stone ne împărtăşeşte toate secretele succesului pe care le-a descoperit de-a lungul timpului. I-am recomandat să nu facă asta. Dacă nu te simți inspirat şi îmbogăţit de această carte, înseamnă că nu ai citit-o.”
Stephen Colbert

“O lectură obligatorie pentru oricine care caută să-şi folosească potenţialul creativ.”
Charles Best, fondator şi director executiv al platformei DonorsChoose.org

Alte articole din Carte



 
Newsletter

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori lincoln_abraham.jpg
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american.
Citatul saptamanii
Henry Ford - “Când totul pare a-ţi fi împotrivă, aminteşte-ţi că avionul decolează împotriva curentului, nu pe direcţia lui”
ford_henry.jpg
Interviu
Jacques Séguéla: “Publicitatea este o meserie a iubirii, nu o meserie a banilor” seguela_jacques.jpg
Jacques Séguéla, cunoscut drept guru-ul publicităţii franceze, a declarat, într-un interviu acordat Agerpres, că publicitatea nu este o meserie care are drept scop banii, ci este un domeniu al iubirii şi pasiunii pentru creativitate.
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti.
Cartea saptamanii
”Cei care schimbă”: o carte despre cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care au reușit în lupta cu multinaționalele cei-care-schimba.jpg
”Cei care schimbă”, noua apariție editorială de la Publica, este prima carte care vorbește despre mecanismele și procesele de decizie ale primei generații de antreprenori români de după deșertificarea comunistă.
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate.
Site-ul saptamanii
Portal EURES va fi lansat în 2014 EURES_new_website.jpg
EURES, portalul dedicat mobilităţii europene pentru ocuparea forţei de muncă, va fi supus unei transformări la începutul anului 2014.
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit.
das-instalatii.ro

Afisari
counter