machiavelli.ro

administratie.ro

edumanager.ro

medicalmanager.ro

mineritmodern.ro

directorit.ro

   News / Luni, 30 Iunie 2014

Se lansează ediția a 2014 a Lucrării “Carta Albă a IMM-urilor din România”

CNIPMMR_logo.jpgConsiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) lansează joi, 3 iulie, începând cu orele 11:00, la Teatrul Restaurantului Elisabeta, versiunea în limba română a “Cartei Albe a IMM-urilor din România 2014”, ediţia a XII-a. Acest eveniment este inclus în campania “Săptămâna europeană a IMM-urilor”, ediţia 2014, coordonată de către Direcţia Generală Întreprinderi şi Industrie a Comisiei Europene.
Partenerul principal al evenimentului este Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România - CECCAR. Partenerii evenimentului sunt: Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri, Banca de Export - Import a României Eximbank S.A., YMENS, Alpha Bank, Consiliul European pentru Intreprinderi Mici, Taiwan Trade Center Bucureşti. Partenerul exclusiv în domeniul societăţilor de asigurare este Groupama Asigurări S.A. Sponsorul evenimentului este Visa Europe.

Lucrarea a fost realizată de un colectiv de specialişti şi reprezintă cea mai cuprinzătoare şi aprofundată analiză a situaţiei IMM-urilor din România, a fenomenului întreprenorial, a performanţelor şi problematicii IMM-urilor, fiind un titlu de referinţă în literatura de specialitate, atât în România cât şi la nivelul Uniunii Europene. În realizarea lucrării din acest an s-au avut în vedere, pe lângă problematica specifică IMM-urilor și contextului economico-social național, și prevederile Strategiei UE 2020 şi a Small Business Act, principalele documente strategice ale UE care marchează major evoluţia IMM-urilor din UE şi implicit din România.

Principalele categorii de analize incorporate în ediţia 2014 a Cartei Albe a IMM-urilor, sunt următoarele:
a) analiza aprofundată a situaţiei IMM-urilor din România pentru anul 2014 la nivel naţional, regional, sectorial şi judeţean
b) studierea situaţiei IMM-urilor în viziune contextuală
c) analiza fenomenului intreprenorial în dinamică, pornind din 1990 şi până în prezent, cu accent asupra evoluţiilor din 2010 - 2014
d) studierea IMM-urilor şi a celorlalte întreprinderi din România, cu accent asupra performanţelor de ansamblu, comerciale, financiare, inovaţionale şi sociale
e) analiza esenţializată a problematicii IMM-urilor, fiecare capitol finalizându-se cu o selecţie de aspecte semnificative
f) formularea unui set de modalităţi strategice şi tactice în vederea eliminării principalelor dificultăţi cu care se confruntă sectorul IMM-urile din România, diminuării impactului ameninţărilor contextuale şi valorificării la un nivel ridicat a oportunităţilor economice naţionale şi internaţionale.

Utilitatea volumului rezidă în abordarea a cinci categorii de probleme majore deosebit de actuale:
- perceperea ultimelor evoluţii economico-sociale de către întreprinzătorii din România în anul 2014;
- reliefarea principalelor probleme cu care se confruntă IMM-urile în primăvara anului 2014;
- caracterizarea esențializată a întreprinzătorilor din România așa cum se prezintă ei după criza economică;
- reliefarea unor caracteristici constructive şi funcţionale majore de natură managerială, comercială, financiară, inovaţională, umană, ale IMM-urilor din România global şi pe anumite tipologii (dimensionale, sectoriale, teritoriale, juridice etc.);
- conturarea unui set cuprinzător de modalități strategice și tactice privind relansarea sectorului de IMM-uri.

Alte articole din News



 
Newsletter

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori lincoln_abraham.jpg
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că “Votul este mai puternic decât glonţul”, PR Daily a “tradus” câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american.
Citatul saptamanii
Henry Ford - “Când totul pare a-ţi fi împotrivă, aminteşte-ţi că avionul decolează împotriva curentului, nu pe direcţia lui”
ford_henry.jpg
Interviu
Jacques Séguéla: “Publicitatea este o meserie a iubirii, nu o meserie a banilor” seguela_jacques.jpg
Jacques Séguéla, cunoscut drept guru-ul publicităţii franceze, a declarat, într-un interviu acordat Agerpres, că publicitatea nu este o meserie care are drept scop banii, ci este un domeniu al iubirii şi pasiunii pentru creativitate.
Cu câteva zile înainte de a împlini 80 de ani, Séguéla a participat la Forumul de Afaceri Regional Franţa - Europa de Sud-Est care s-a încheiat miercuri la Bucureşti.
Cartea saptamanii
”Cei care schimbă”: o carte despre cum gândesc, decid și acționează antreprenorii români care au reușit în lupta cu multinaționalele cei-care-schimba.jpg
”Cei care schimbă”, noua apariție editorială de la Publica, este prima carte care vorbește despre mecanismele și procesele de decizie ale primei generații de antreprenori români de după deșertificarea comunistă.
Mona Dîrțu și Andreea Roșca desăvârșesc cei 20 de ani petrecuți în presa de business cu o carte care desparte apele mediului de afaceri din România. ”Cei care schimbă” jocul ne prezintă poveștile acelor antreprenori români care au ales lupta în detrimentul cârdășiei, atenția pentru clienți în schimbul contractelor cu statul și pasiunea în locul șmecheriei. Istoriile City Grill, MedLife, Betty Ice, Dedeman, Fan Courier, Mobexpert și Bitdefender sunt cele care țes zestrea ADN-ului antreprenorial românesc de calitate.
Site-ul saptamanii
Portal EURES va fi lansat în 2014 EURES_new_website.jpg
EURES, portalul dedicat mobilităţii europene pentru ocuparea forţei de muncă, va fi supus unei transformări la începutul anului 2014.
Portalul va avea o nouă aplicaţie „CV Online”, funcţii de căutare îmbunătăţite, un nou design grafic şi de interacţiune şi va fi mai uşor de folosit.
das-instalatii.ro

Afisari
counter